Моля прочетете внимателно описаните по-долу условия, преди да направите Вашата поръчка!
Всяко физическо или юридическо лице, което възнамерява да извърши покупка чрез Онлайн зоомагазин ТОПВЕТ, трябва да се запознае и съгласи с тези общи условия за да може да осъществи своята поръчка.
Цените и асортимента в онлайн зоомагазин ТОПВЕТ, могат да бъдат различни от цените и асортимента във физическия зоомагазин ТОПВЕТ. Всички промоции обявени в онлайн магазина са до изчерпване на количествата.
Данни за Доставчика:
Съгласно изискванията на Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите Ви предоставяме следната информация:
Наименование на Доставчика: ТОПВЕТ ООД
Седалище и адрес на управление: БЪЛГАРИЯ, гр. Пловдив, р-н Централен, РОДОПИ, 88
Адрес за упражняване на дейността: БЪЛГАРИЯ, гр. Пловдив, р-н Централен, РОДОПИ, 88
Данни за кореспонденция /включително жалби и сигнали/: БЪЛГАРИЯ, гр. Пловдив, р-н Централен, РОДОПИ, 88, Email: info@topvet.bg , тел: +359 876 166 800
ЕИК 207657926
Регистрация на профил:
При настъпила регистрация клиентът придобива потребителско име и парола, с които се идентифицира в Онлайн зоомагазин ТОПВЕТ.
Изразява съгласието си с настоящите Общи условия за ползване на Онлайн зоомагазин ТОПВЕТ.
Получава правото да извършва валидни поръчки за закупуване на стоки, предлагани от Онлайн зоомагазин ТОПВЕТ, както и да отказва изпълнението им по надлежният ред.
Допуска се изпълнение на поръчки и без регистрация.
Цени, характеристики и наличности на стоките:
Посочените цени в онлайн магазина са крайни с включен ДДС.
Основните характеристики и цени на стоките са указани за всеки продукт. Стойността на доставката не е включена в цената на продукта, тя може да бъде видяна в секция „Срокове и цени за доставка”.
Онлайн зоомагазин ТОПВЕТ не гарантира изрично наличността на стоката към момента на приключване на поръчката. В случай на изчерпана наличност, ще се свържем с Вас, освен ако не сте посочили, че желаете поръчката Ви да бъде изпълнена дори и да липсва даден артикул.
Промяна на цени на стоки:
Онлайн зоомагазин ТОПВЕТ има право да променя цените по всяко време без да дължи предварително уведомяване на потребителите. Потребителят заплаща цената, която е била актуална към момента на даване на поръчката.
Защита на лични данни:
С нашата политика за защита на личните данни можете да се запознаете тук
Поръчка:
В поръчката клиентът посочва артикулите, които желае да закупи, адреса за доставка, начин на плащане и телефонен номер за връзка. Всяка валидна и приета поръчка получава автоматично служебен номер, като клиента получава потвърждение на посочения от него имейл, ако е посочил такъв.
Онлайн зоомагазин ТОПВЕТ си запазва правото да не изпълни поръчка или да изиска предварителното и заплащане, ако клиентът фигурира в нашата база данни като некоректен потребител, който не приел, не е взел, или не е отказал по установения ред свои предишни поръчки. Отказът от поръчка задължително трябва да стане чрез формуляра за отказ, който се намира тук.
Клиентът може да промени поръчка преди нейното потвърждение, след това промени по поръчката не могат да бъдат правени.
Срокове и цени за доставка:
Доставките се извършват чрез куриерска фирма в цяла България до вратата на клиента или до офис на доставчика.
Поръчките се изпълняват в рамките на 2 до 5 работни дни.
При забавяне на доставката повече от 5 работни дни, считано от деня след направената поръчка, може да ни информирате като се свържете с нас на посочените по-горе данни за контакт, и ще Ви изпратим като компенсация код за 15 % отстъпка, който може да ползвате при следваща Ваша поръчка / тази опция важи само за регистрирани потребители / .
Вашата поръчка може да закъснее повече от пет работни дни и да получите отказ от компенсация с 15% код за следваща отстъпка в следните случаи:
- забавяне поръчка по вина на куриерската служба при форсмажорни събития и извънредни положения
- забавяне поръчка направена по време на големи намаления (Черен петък, Коледни разпродажби, Ден на кучето, Ден на котката, Рожден ден и др.)
- невъзможност ние или куриерите да се свъжем по телефона с клиента
- липса на поръчния артикул
За улеснение на своите клиенти Онлайн зоомагазин ТОПВЕТ има и опция за взимане на направената поръчка от някой от нашите магазини. В този случай клиентът ползва допълнителна търговска отстъпка от 5 % (отстъпката не важи за артикули на промоционална цена).
Цената на доставката е еднаква за цялата страна:
- за поръчка от 0 до 89 лв.- 3.99 лв. до офис на Спиди и 5.99 лв до ваш адрес.
- за поръчка над 89 лв. - безплатна доставка.
Доставките се извършват с куриерска фирма Speedy.
Плащане :
Плащането може да бъде извършено:
- с наложен платеж на куриера при доставка на стоката (при наложен платеж се начислява такса обработка на плащания - 0,99 лв)
- с банков превод
- Плащане с дебитна/ кредитна карта посредством виртуален POS от Банка ДСК.- Видове карти, които се приемат: дебитни, кредитни и бизнес карти Visa и Mastеrcard , B-card
- Транзакциите се осъществяват посредством програмите за сигурност MasterCard Identity check и VISA Secure.- От гледна точка на сигурност, максималната сума заплащане с карта е 2000 лв.
- Не съхраняваме данни за банковите карти, използвани за плащане чрез сайта.- При необходимост от връщане на сума, платена с банкова карта, сумата се възстановява по картата, с която е извършено плащането.
Допълнителни търговски отстъпки:
Всички наши регистрирани клиенти могат да използват нашата система за допълнителни търговски отстъпки.След всяка поръчка клиентът получава във своят профил индивидуален личен код за допълнителна отстъпка, който може да бъде използван при следваща поръчка.
Кода за индивидуална търговска отстъпка, не важи за стоки, които в момента на правене на поръчката са обявени в промоция и не се комбинира с кода за компенсация забавена поръчка от 15%!
Ако клиент анулира своята поръчка, която вече е обработена, кодът може да не бъде възстановен в същия размер.
Проверка на пратката при доставка:
При получаване стоката от куриер, клиента трябва в негово присъствие да прегледа своята поръчка. Възможността за проверка на пратката преди заплащане е услуга, валидна за всички продукти, предлагани и доставяни от Зоомагазини ТОПВЕТ. Клиентът трябва провери дали получава точно това, което си поръчал, да разгледа продукта за следи от удар, драскотини и други видими външни повреди. Ако забележи, че продуктът не е в изрядно състояние, може да откаже поръчката. Ако поръчката е приета, това означава, че тя е доставена без забележки.
Връщане на стоки и пари:
Може да се откажете от покупка на дадена стока в срок от четиринадесет дни, считано от датата на нейното получаване. В случай на отказ, молим получените от нас стоки да бъдат съхранени по начин, който не е нарушил тяхното качество и безопасност. Стоката трябва да бъде върната в нейното първоначално състояние, в опаковката, в която нормално тя се предлага в търговската мрежа, и със съпровождащата я документация. В противен случай, прекратяването на договора става след договаряне на обезщетение за намалените потребителски свойства на стоката.
Правото за отказ не важи за:
-ветеринарно медицински продукти и добавки
- запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
- стоки, които подлежат на бързо разваляне, имат специален режим на съхранение. В този смисъл потребителите не могат да се откажат и да върнат хранителни продукти.
- гравирани медальони и други продукти
За да върнете даден артикул или поръчка, трябва да попълните и изпратите формата за връщане която може да видите тук
Поръчка взета от наш магазин, може да бъде върната единствено в магазина, от който е взета. Парите се възстановяват на място.
Поръчка изпратена на адрес, може да бъде върната единствено до нашият централен склад. Парите се възстановяват по банков път в срок от четиринадесет работни дни.
Връщането на пратки е за сметка на клиента.
Гаранции на стоките:
При проблем с артикули в гранционен срок, артикулът трябва да ни бъде изпратен за сметка на купувача на адрес: БЪЛГАРИЯ, гр. Пловдив, р-н Централен, РОДОПИ, 88, тел. +359 876 166 800, или донесен на място в нашия физически магазин заедно с копие от касовата бележка и гаранционната карта. Получаването на ремонтирания артикул става на място, или може да бъде изпратен с куриерска фирма за сметка на клиента.
Спорове и жалби:
Възникнали спорове от или във връзка със сключването и изпълнението на договорите за покупко-продажба от разстояние чрез електронния магазин на Зоомагазини ТОПВЕТ, страните ще положат усилия за разрешаването им в дух на разбирателство и взаимни компромиси. В случай че не се стигне до споразумение от двете страни, спорът между тях ще бъде разрешаван от компетентния съд по регистрация на Дружеството, съобразно българското законодателство.; Също така Потребителят има право да се обърне за разрешаването на всякакви спорове и към Европейската онлайн платформата за разрешаване на спорове (платформата ОРС) , или пред Общата Помирителна комисия към Комисията за защита на потребителите.